کد خبر : 84787
/ 08:47
شهرآرا دغدغه مردم برای پایان تخفیف‌های یکی از خطوط تاکسی بی‌سیم را بررسی کرد

تخفیف داریم اما مقطعی!

سال گذشته بود که شبکه تاکسی‌رانی ١٨٣٠ تبلیغاتی را در شهر مبنی‌بر تخفیف ٣٠درصدی استفاده از این شبکه بی‌سیم ارائه داد؛ تخفیفی که به نظر می‌رسید قصد دارد در رقابت با تاکسی‌های اینترنتی‌ از ریزش مشتریان تاکسی‌رانی جلوگیری کند.

تخفیف داریم اما مقطعی!

با استقبال مردمی، آن زمان این‌طور تصور می‌شد که این تخفیف‌ها میهمان دیگرشبکه‌های سازمان تاکسی‌رانی نیز می‌شوند اما،چندی پیش شهروندان مشهدی در پیامک به روزنامه به حذف این تخفیف‌ها اشاره کردند. حسن غیاثی، از مسافران پروپاقرص تاکسی‌ر‌انی، دراین‌باره می‌گوید: باوجود تاکسی‌های اینترنتی ترجیح می‌دهم از تاکسی بی‌سیم استفاده کنم، زیرا با تخفیفی ٣٠درصدی که داشت، از نظر قیمت مناسب بود؛اما به تازگی متوجه حذف این تخفیفات از شبکه تاکسی‌رانی شده ام.

تخفیفی مقطعی
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی مشهد تخفیف شبکه ١٨٣٠ را مقطعی اعلام و بیان می‌کند: شرکتی که خط١٨٣٠ زیرنظر آن فعالیت می‌کند، در یک بازه زمانی به‌منظور افزایش زنگ‌های خود و خارج‌شدن از افت تماس، با موافقت راننده‌های زیرمجموعه‌اش، تخفیف ٣٠درصدی را بر خطوط خود اعمال کرد که تأثیر مثبتی در افزایش زنگ‌های این شبکه داشت.
سیدمهدی علوی‌مقدم درباره چرایی دائمی‌نبودن تخفیفات ‌شبکه‌های زیرنظر سازمان تاکسی‌رانی می‌افزاید: ازجایی‌که رانندگی شغل اصلی راننده‌های سازمان است، نباید برای ایجاد رقابت با تاکسی‌های اینترنتی روی آن‌ها فشار آورد. بااین‌حال برای رضایت شهروندان مشهدی در جشنواره‌ها و مناسبت‌های خاص، این تخفیفات در نظر گرفته می‌شود که به شبکه‌های بی‌سیم مشهد ابلاغ می شود.
به گفته وی، بر اساس مجوزی که از شورای اسلامی شهر گرفته شده است، شرکت‌های تاکسی‌رانی اجازه دارند تا سقف ٣٠درصد نسبت به نرخ‌نامه، کاهش قیمت داشته باشند.
وی با اذعان به این نکته که از تاکسی‌های سازمان تاکسی‌رانی نمی‌توان توقع تخفیف همیشگی داشت، ادامه می‌دهد: درآمد راننده‌های تاکسی صرفا از طریق حمل‌ونقل عمومی است، ولی فردی که در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کند، رانندگی شغل دوم یا سوم است.
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی مشهد در ادامه به تخفیفات شرکت‌های اینترنتی نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: تخفیفات قابل‌توجه شرکت‌های اینترنتی بیشتر برای برندسازی آن‌هاست، این درحالی است که تاکسی یک برند جهانی است. البته سازمان تاکسی‌رانی برای رضایت شهروندان باید خدماتی را به شهروندان ارائه کند که یکی از این خدمات می‌تواند تخفیف در تعرفه باشد.
کلیدواژه ها
اشتراک گذاری
نظــر شـــما
نـــام پســت الکترونیــکی تصویـر امنـیتی