کد خبر : 92695
/ 12:26
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد خبر داد:

لبخند شهر؛ بزرگترین کمپین تبلیغات شهری کشور در مشهد اکران شد

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد از اکران 450 تابلوی کمپین لبخند شهر در تمامی فضاهای تبلیغاتی مشهد خبر داد.

لبخند شهر؛ بزرگترین کمپین تبلیغات شهری کشور در مشهد اکران شد

به گزارش شهرآراآنلاین، محمدرضا اسماعیل زاده با بیان این مطلب، اظهار کرد: از امروز سه شنبه هجدهم دی ماه تابلوهای طرح لبخند با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده اکران شده است و چهره های خندان مردان، زنان و کودکان شاد را به تصویر کشیده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین تابلوی طرح لبخند در عرصه میدان شهدا اکران شده، بیان کرد: این تابلو به متراژ 6هزارمتر مربع حاوی 8 پیام با عنوان لبخند شهر در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد ادامه داد: سایر تابلوها نیز در تمام مناطق 13گانه شهر جانمائی شده و به مدت 10روز به روی مردم شهر لبخند می زنند. ضمن اینکه این تابلوها با 8 پیام  و 25 طرح متفاوت آذین بندی شده است.

اسماعیل زاده ایجاد فضای متفاوت روحی و ترویج فرهنگ مهربانی بین مردم را از دیگر اهداف اکران این تابلوها برشمرد و افزود: ممکن است افراد جامعه با مشکلات متعددی در طول روز مواجه باشند. از این رو با اکران تابلوهای طرح لبخند تلاش شده لبخند زدن را حتی برای لحظه ای به شهروندان یادآور شویم. بدین ترتیب کمی از تنش های روانی زندگی در محیط های شهری کاسته می شود.

وی با اشاره به عناوین بکارگرفته شده در این تابلوها، توضیح داد: این عناوین شامل جملاتی از قبیل «به لبخند تو شهر زیبا می شود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که می زنی بهار می شود»، «لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریائی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» می باشد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد به آمار بالای خشونت در جامعه اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد برای این موضوع چاره اندیشی شود و با اقداماتی از این قبیل از گسترش پدیده خشونت در بین شهروندان جلوگیری گردد.

اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: اکران تابلوهای طرح لبخند از امروز آغاز شده و دریافت بازخوردهای آن زمانبر است. اما مهم آن است که کارشناسان مباحث اجتماعی در زمینه اثربخشی بیشتر طرح هایی از این دست وارد عمل شوند و نظرات خود را مطرح کنند.

وی گفت: منتظر دریافت بازخورد اکران تابلوهای طرح لبخند از سوی شهروندان هستیم تا میزان موفقیت اکران این تابلوها را از نگاه شهروندان بسنجیم.

گفتنی است، کمپین لبخند شهر متعلق به شهرداری مشهد با مشارکت موسسه فرهنگی شهرآرا است و تلاش می شود سطح نوینی از زندگی را به شهروندان مشهدی ارائه دهد. طرح هایی که با تصاویر آرامش بخش همراه با پیامهای لبخند، واژه مهربانی را جلوه گری می کند و تا حدوی از غدغه های روزمره آنها می کاهد 
کلیدواژه ها
اشتراک گذاری
نظــر شـــما
نـــام پســت الکترونیــکی تصویـر امنـیتی