کد خبر : 94409
/ 07:39

بسترسازی برای نظارت مردمی بر آستان قدس

مرکز جامع ارتباطات مردمی ١٣٨ آستان قدس رضوی افتتاح شد

بسترسازی برای نظارت مردمی بر آستان قدس

شهرآرا آنلاین - هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و رئیس شورای شهر مشهد، ضمن رونمایی از خودرو زائربر فجر ثامن، مرکز جامع ارتباطات مردمی ١٣٨ آستان قدس رضوی افتتاح شد. به گزارش شهرآرا، حدود ٨٠ دستگاه خودرو زائربر در محدوده اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به زائران سرویس‌دهی می‌کنند که تا پیش از ساخت خودرو مشابه داخلی، از کشور چین و با قیمت حدود ٣٠٠ میلیون تومان وارد کشور می‌شدند. نمونه اولیه خودرو زائربر «فجر ثامن» که به همت خادمیاران متخصص طراحی و ساخته شده، مدتی به صورت آزمایشی در خیابان آیت‌ا... واعظ طبسی سرویس‌دهی کرد و اکنون با رفع نواقص، تولید انبوه آن آغاز شده است. در این مراسم، علاوه بر آغاز بهره‌برداری از برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در شهرهای زابل، بجنورد و کرمان، از سامانه نظارت همگانی بر کیفیت محصولات و خدمات، سامانه‌های هم‌افزا و یکپارچه شرکت بازار رضوی و پروژه پایلوت نان طیب مؤسسه کیفیت رضوی نیز رونمایی شد. تولیت آستان قدس رضوی در آیین رونمایی و افتتاح طرح‌های این مجموعه گفت: بر اساس سیاست‌های منشور ابلاغی رهبر معظم انقلاب، موضوع تسهیل زیارت دلدادگان به حضرت رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته است. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه تلفن ملی ١٣٨ باید به نماد پاسخ‌گویی همه بخش‌های آستان قدس رضوی تبدیل شود، اظهار کرد: اگر مردم در ارتباط با شیوه اداره موقوفات و خدمت‌رسانی در حرم مطهر رضوی، انتقادی مطرح کردند باید به مدیران منتقل و پیگیری شود. وی ادامه داد: همه کسانی که به نام حضرت رضا(ع) در آستان قدس رضوی مشغول فعالیت هستند، باید خود را برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات زائران و اقشار مختلف مکانیزه شدن مردم آماده کنند تا از این طریق زمینه نظارت همگانی فراهم شود. 

 

کلیدواژه ها
اشتراک گذاری
نظــر شـــما
نـــام پســت الکترونیــکی تصویـر امنـیتی