کد خبر : 96931
/ 03:21

کسب نمره قبولی از مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده نمره قبولی خود را از مردم دریافت کرده است.

کسب نمره قبولی از مسافران نوروزی

شهرآرا آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد استقبال از مسافران خانه بهار پایانه مسافربری مشهد از ماه‌های گذشته شروع به فعالیت کرد و پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی بر اساس سرفصل‌های عملیاتی خود پروژه‌های خود را در محورهای عمرانی، مبلمان شهری، زیباسازی محیطی، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی، خدماتی، حمل‌ونقلی و نظارتی اجرایی کرد.

وی افزود: پایانه‌های مسافربری شهر مشهد مشابه یک شهر کوچک است که مانند دیگر سازمان‌ها تک‌محور و یک‌بعدی خدمات ارائه نمی‌دهد و گاهی فراتر از 24نهاد در تلاش هستند تا خدمتی را برای مسافران و زائران فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد:  ما به مسافران از لحظه ورود به پایانه مسافربری تا لحظه‌ای که سفر خود را خاتمه می‌دهند و به شهر و دیار خود برمی‌گردند، در حال ارائه خدمت هستیم. در هنگام ورود زائران با عوامل پلیس‌راه مواجه هستند که ناظر فرآیند منجر به سلامت سفر عزیزان را مدیریت می‌کنند، همچنین برای آن‌ها جایگاه‌های مشخص پیاده‌شدن در نظر گرفته‌شده است تا همراهان مسافران با کمترین دغدغه در هنگام ورودی به آن‌ها ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: راهنمایان اسکان مسافران، اتاق مادر و کودک، اطلاعات 24ساعته و میز خدمت که در مسیر حرکت مسافران تعبیه‌ شده است، غرفه استقبال از مسافران در قالب برنامه‌های ورزشی و تفریحی ازجمله، فوتبال‌دستی، دارت و تنیس روی میز در پایانه مسافربری مشهد در نظر گرفته‌شده است. از طرفی برنامه ویژه کودکان، مشاوره خانواده مشاوره مذهبی، اجرای برنامه‌های زنده برای مسافران، توزیع اقلام متبرک، اجرای سرود، تواشیح، پرده‌خوانی و  اجرای نمایش‌های عروسکی و خیابانی فقط قسمتی از برنامه‌های فرهنگی پایانه‌های مسافربری در روزهای نوروز بود.

وی اضافه کرد: در بحث زیباسازی محیط با استقرار دو تراریوم  بزرگ گل‌های زینتی و تزئینی در محله سالن‌های استقرار مسافران، اجرای سفره هفت‌سین، جانمایی و تعبیه باکس‌های مخصوص گل، المان‌های نقش گل، تزیین محوطه و سالن‌ها، نورپردازی، پرده‌های الوان و تزئینی و پرچم‌های جمهوری اسلامی، رنگ‌آمیزی 20هزار عدد جدول، رنگ‌آمیزی فضاهای عمومی و... از برنامه‌های این حوزه بود. در بحث برنامه‌های عمرانی با ساخت و بهره‌برداری سرویس‌های بهداشتی جدید و مجهز در نزدیک‌ترین مکان به سالن‌های حضور مسافران و همچنین اجرای پروژه‌های آسفالت و زیرسازی گیت ورود و خروجی اتوبوس‌ها، ساخت غرفه جدید خدماتی  در سالن‌ها، تعمیر غرفه‌های فروش کالا و... مهم‌ترین اقدامات در مباحث عمرانی بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز با اکران تعداد زیادی بنر در ابعاد مختلف سازه‌ای و رول‌آپ و استفاده از نمایشگرهای دیجیتال و تلویزیون‌های محیطی سعی در انعکاس برنامه‌ها و رویدادهای مناسبتی برای مسافران گران‌قدر شد.

شریعتی تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی با جلساتی که با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شد و همچنین مدیران شرکت‌های مسافربری هماهنگی برای تقویت و سرویس‌دهی ناوگان برون‌شهری انجام شد. 

کلیدواژه ها
اشتراک گذاری
نظــر شـــما
نـــام پســت الکترونیــکی تصویـر امنـیتی