شهرآرا آنلاین - «برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان و شنیدن مسائل، مـشکـلات و شکایتهای آنها در تقویت حس شهروندی و رضایت در مردم نقش بسزایی دارد.» این جملهای بود که چندی پیش از سوی مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت مطرح شد. مهدی اسدی این موضوع را هم گفته بود که ٣ محور هوشمندسازی، شفافیت و مشارکت شهروندی سرلوحه کار شرکت الیت است.
اسدی با اشاره به اینکه این بازدیدها به منظور ایجاد شفافیت در عملکرد شرکت ترافیک هوشمند الیت برگزار خواهد شد، برای بازدید شهروندان از این شرکت اعلام آمادگی کرد. او به پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد گفت که شرکت ترافیک هوشمند الیت با تأکید بر پاسخگویی و شفافیت عملکرد، فرصتی را برای بازدید از بخشهای مختلف این شرکت برای شهروندان فراهم آورده است.
اسدی اضافه کرد: بر این اساس، آماده میزبانی از زائران و مجاوران شهر بهشت برای بازدید از بخشهای مختلف شرکت ترافیک هوشمند الیت هستیم. طبق اعلام او، شهروندان در صورت تمایل میتوانند درخواستهای خود را در وبسایت eliteit.mashhad.ir ثبت و پیشنهادها و انتقاداتشان را نیز از طریق شماره ٣٠٠٠٠٠٣٠٠٠ به این شرکت اعلام کنند.