نسخه پی دی اف

الزامات انتقال خطوط تلفن

در گلایه‌ شهروندی از شرکت مخابرات که در تاریخ ٣٠مهر درمورد مشکلات انتقال و تغییر نام تلفن همراه بیان شده، این‌گونه آمده است: «این ظلم بزرگی است که یک نفر پس از ١٠سال که خط تلفن ثابتش را خریده است، حتی باوجودی‌که هشت سال در مکان یادشده سکونت ندارد، بتواند تلفن را قطع کند اما یک مالک با داشتن سند شش‌دانگ، نتواند خط تلفنش را تغییر نام بدهد. آیا شرکت مخابرات ایران، این کار را تایید می‌کند و قانونی
می‌داند؟»شرکت مخابرات در پاسخ به این گلایه نیز این‌گونه پاسخ داده است: «با پیگیری‌های صورت‌گرفته، مشکل این مشترک حل شده است، با این حال جهت تغییرنام تلفن ثابت بدون حضور مالک تلفن، درصورت ارائه اصل سند رسمی مالکیت ملک(مکان)، توسط خریدار ملک و با کنترل این موضوع که آدرس محل نصب تلفن، با آدرس ارائه‌شده در سند رسمی یکسان باشد، تغییرنام تلفن بلامانع است. ضمنا به‌منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، از خریدار تعهد گفته می‌شود چنانچه مالک تلفن پس از انجام تغییرنام، مراجعه و درخواست خط تلفن کند، تلفن به وی بازگردانده
خواهد شد.»در زیر این جوابیه، پاسخ روابط‌عمومی شرکت مخابرات به گلایه شهروند دیگری که در همین تاریخ گفته بود: «قبض تلفن این دوره ما ۴هزارو۵٠٠تومان
اعلام شده، درصورتی‌که تلفن منزل ما خراب شده است و اصلا از آن استفاده نمی‌کردیم. برای پرینت به امور مشترکان مراجعه کردم و اعلام کردند مخابرات برای نگهداری خطوط، مبلغی را به‌عنوان حداقل کارکرد، از مشترکان دریافت می‌کند که ٢هزارو٩٧٠تومان است، پس مبلغ آبونمان برای چیست؟»، نیز به قرار زیر است: «باتوجه‌به آیین‌نامه تقاضا و اشتراک، کلیه تلفن‌های بدون کارکرد، مشمول هزینه نگهداری
است.» ﷯

itbaran.ir شرکت داده پردازی باران شرق توس